top of page

OBCHODNÍ PODMÍNKY

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY. Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro poskytování služeb přes webové rozhraní www.HKOREKTURY.com. Poskytovatel služeb, Hana Kačmárová, si vyhrazuje právo na odmítnutí některých zakázek. Kupující však s touto skutečností bude obeznámen při prvním e-mailovém spojení.

 

POPIS SLUŽEB. Poskytované služby jsou vždy podrobně rozepsány na tomto webovém rozhraní v sekci "Služby". Jelikož se jednotlivé poskytované služby mohou mírně lišit, kupující je vždy při uzavírání smlouvy seznámen s popisem služeb, které jsou zahrnuty v jeho nákupu. Jedná se o tyto služby: korektura textu, formátování textu, doučování žáků a výuka češtiny pro cizince.

NÁKUP SLUŽEB. Nákup služeb probíhá na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-mailové korespondence. Kupující se zavazuje po obdržení e-mailu objednávky provést platbu do pěti pracovních dní. Prodávající se zavazuje dodržet přesný termín a podmínky dodání objednané služby.

 

CENA SLUŽEB. Na webovém rozhraní je vždy uvedena aktuálně platná cena jednotlivých služeb. Vzhledem k charakteru produktů nevznikají žádné náklady na dopravu a ani další náklady spojené s jeho dodáním. Kalkulovaná cena, která bude vyhotovena po předchozí dohodě, je proto již konečnou cenou. Některé služby speciálního charakteru přímo neuvedené na webové stránce nemají danou pevnou cenu. Tento druh služeb se kalkuluje dle rozsahu a požadavků klienta. Konečná cena je vždy kupujícímu sdělena předem před poskytnutím služby a už se nemění.

 

ZPŮSOB PLATBY. Kupní cenu je možné uhradit následujícím způsobem, a to bezhotovostně bankovním převodem na účet poskytovatele služeb (platba trvá zpravidla 1–3 pracovní dny). Pokyny k platbě kupující obdrží v e-mailu následně po přijetí objednávky. Platba se provádí vždy před provedením služby. 

 

ZPŮSOB DODÁNÍ. Přesný termín dodání je vždy uveden u každé služby na těchto webových stránkách. Pokud je termín dodání odlišný, bude klient s touto skutečností obeznámen před potvrzením objednávky. Tento termín se počítá od data připsání platby na účet poskytovatele. Specifické služby musí být vždy předem konzultovány a poté bude poskytovatelem určen přesný termín dodání, popřípadě provedení služby. Zhotovená služba korektury či formátování vám bude odeslána na uvedený e-mail kupujícího v jednom z těchto formátů: pdf/.doc/jpg. Služba doučování a výuky bude probíhat online skrze prostředí Google Meet.

 

REKLAMACE. Pokud není kupující se službami spokojen, má právo do 30 dnů po poskytnutí služby vyplnit reklamační formulář, který mu bude zaslán na vyžádání e-mailem a poté se bude řešit vyřízení této reklamace individuálně mezi prodávajícím a kupujícím. U textů do 100 stran je obecná tolerance 10 chyb, které může korektor přehlédnout. 

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ. Zásady ochrany osobních údajů najdete ZDE.


 

 

 

FIREMNÍ ÚDAJE

Hana Kačmárová

Chomýžská 543/3, 79401 Krnov

IČO: 09379291

Neplátce DPH.

©2020 Hana Kačmárová

bottom of page